За Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC AG е еден од најголемите производители и дистрибутери на производите на The Coca-Cola Company во светот, која ексклузивно полни и продава пијалаци на 28 пазари.

Седиштето на Coca-Cola HBC се наоѓа во Цуг, Швајцарија и котира на Лондонската берза, со секундарно влистување на Атинската берза. Она што ја прави оваа Компанија лидер во рамките на индустријата за безалкохолни пијалаци е уникатното портфолио на брендови, географскиот микс и страста за егзекуција на пазарот.

Coca-Cola HBC

За HEINEKEN

HEINEKEN N.V, позната како The Heineken Company е холандска мултинационална компанија, основана во 1864 година од страна на семејството Heineken. Седиштето на компанијата Heineken N.V. се наоѓа во Амстердам, Холандија и котира на Амстердамската берза.

Како независен глобален производител на пиво, HEINEKEN N.V. има долга, горда и блескава историја. Компанијата денес произведува легендарни пијалаци, брендови и искуства со цел на вистинскиот начин да ги задоволи консументите низ целиот свет.

the heineken company

Нашата визија

Да бидеме водечки 24/7 партнер во категоријата пијалаци – со најдоброто портфолио кое нуди солуција за секоја прилика и за секое време од денот. Да го развиваме нашиот бизнис преку силна соработка со купувачите, нудејќи пијалаци кои секогаш се вистинскиот избор за секоја прилика и за секој потрошувач.

Да бидеме вистински партнер и да растеме заедно со нашите купувачи, добавувачи, вработени и заедницата во која работиме.

Нашата мисија

Да придонесуваме кон растот и успехот на секој купувач со кој соработуваме, истовремено исполнувајќи ги потребите на потрошувачите – во секој момент, на секое место. Затоа се грижиме: нашите вработени да бидат мотивирани и посветени, да ги развиваат своите потенцијали и активно да придонесуваат во заедницата и да дејствуваат одговорно кон животната средина.

Стратегија за раст

Со цел да ја реализираме нашата визија, во 2019 година ја воведовме стратегијата „Приказна за раст 2025“

Во нашата компаниска стратегија се вградени вредности што се темел на нашата развојно ориентирана деловна култура, заснована на амбициозни цели и постојан напредок. Планот за исполнување на нашата визија се темели на јасно препознаени можности, кои ќе ни помогнат да го поттикнеме растот и да создадеме вредност – не само за компанијата, туку и за нашите вработени, заедницата и партнерите.

Стратегијата на Пивара Скопје е заснована на четири клучни столба: нашето диверзифицирано портфолио на брендови и производи, партнерскиот однос и заедничкото делување со купувачите, грижата за заедницата што ја покажуваме преку конкретни дела, и најважното – грижата за нашите вработени, нашата „тајна состојка“.

Нашите вредности го отсликуваат она во што веруваме, ги засилуваат нашите предности и укажуваат на областите каде што имаме простор за понатамошен развој.

Нашите вредности

Купувачот на прво место

Посветено ориентирани кон купувачот. Веруваме во моќта да слушаме и да ги разбираме потребите, и секогаш дејствуваме во насока да ги надминеме очекувањата на нашите купувачи.

Ние пред јас

Луѓето се срцето на нашата компанија. Ги цениме мотивираните поединци, но веруваме дека вистинската моќ е во тимот. Растеме и победуваме заедно.

Одржливост

Создаваме одржливи резултати и градиме вредност што ја споделуваме со нашите луѓе, партнерите и заедницата, додека се грижиме за животната средина – затоа што веруваме во подобра иднина за сите.

Едноставност

Го поттикнуваме духот на љубопитност и флексибилност, верувајќи дека дисциплината и храброста се клуч за поедноставување на сложеноста. Нашата цел е да се фокусираме на она што навистина носи вредност.